Erratum

In the SAM] of 7 July 1990, on p. 5, Professor D. A. Rocke’s name
was incorrectly spelt at the end of the ‘Opinion’ article entitled
‘Solutions to the crisis at King Edward VIII Hospital’. We
apologise to Professor Rocke for this error.



